miercuri, 15 iulie 2009

indubitabil

pt a pastra cva si de la tine, bubule . (asa imi place atunci cand incep sa scriu cva, ca titlul nu are nicio legatura cu continutul, cel putin nu pentru multi dintre cei ce citesc.. asta nu inseamna ca nu constientizez ce spun aici.. ca nu am cel putin un motiv atunci cand scriu titlul respectiv) si pe cat de tare m'ai enervat acum, in ultimele zile, pe atat de dor imi va fi de tine... si de replicile din seria "te iubesc, de asta te'am sunat" la obiceiul asta sa nu renunti bubule, prinde bine sa mai auzi asa cva din cand in cand . inca nu stiu daca ar trebui sa ramana blogul asta dedicat tie in exclusivitate, sau ar fi necesar sa mentionez si alte iubiri.. "de mult apuse" sau niciodata "aparute". it depends

deja imi lipsesti..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu