luni, 13 iulie 2009

ma simt bine... parca plutesc... =))

am nevoie de psiholog! e clar... si nu mai suporta amanare

e atat de grav incat... incat... oare ce vroiam sa spun acum? hmm... incep sa delirez... ideile nu mai au nicio coerenta... "ce se'ntampla cu mine?" era si o piesa... stii nu? doar eu am nevoie de medic, nu tu aaa... mi'am amintit ce vroiam sa spun mai devreme si sunt tare mandra de realizarea mea. tu nu esti de aceeasi parere? nu e usor sa treci prin ce trec eu acum sa stii... pare interesant, insa nu e deloc asa. uff...vezi, iar imi pierd ideea. de la ce am inceput? aaa... uite ca mi'am amintit imediat ce am citit inceputul... Doamne, acum simt si eu... in sfarsit! nush... e o stare d'aia... e misto mah ce tot atata....dar... parca am spus mai sus ca nu e atat de bine nu? nici nu mai am chef sa citesc ce e scris mai sus... ca oricum uit pana termin tot si ma apuca un ras isteric... si ... rad... rad si nu ma mai pot opri (apropo de ras... vb cu laur acum.... "doar nu te tavalesti pe jos chiar daca folosesti emoticonurile astea") ei bine, eu... asa cum sunt.... in starea asta...chiar o fac de asta dureaza atat de mult sa scriu blogul asta... pt ca nu e usor sa te tavalesti si sa te ridici... si iar sa te tavalesti... apoi sa te ridici si tot asa.... dar poate fi foarte amuzant la un moment dat . e chiar distractiv.... vai da ce'mi place.... pacat ca nu ma poti vedea... cine sunt? unde sunt? unde esti? de ce nu'mi raspunzi??????

si totusi... de unde am plecat?

aaaa.....parca trebuia sa fac o dedicatie... da da...dar am uitat cui . asa ca, dragi copii, feriti'va din calea mea ca pot reactiona f urat.... va pot lovi fara sa'mi dau seama. chiar... parca am lovit pe cineva in nebunia mea nu? imi pare rau sa va dezamagesc, dar nu imi amintesc exact intamplarea. oare sa fie tot din cauza ca sunt cum sunt??

si pana la urma.... cine imi spune si mie de la ce am plecat?? unde era inceputul?

si ce rol are blogul asta???? (m'am lovit de scaun acum la utima "tavalitura"... scuze pt sangele de pe tastatura... a mea normal, doar nu a ta... aaaa... vezi si tu sange pe a ta???e clar... esti la fel ca mine)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu