luni, 13 iulie 2009

"din varii motive"

auzi la el scuza... mai nou asa se numeste frica de a ne pierde... mai bine spus a ma pierde ca ceilalti sunt pierduti de mult. pana mea... avem si noi dreptul sa respiram... aer CURAT... lipsit de particule straine... mai ia o pauza frate ca ne intoxici. nu te'ai gandit niciodata la chestia asta? ei bine, o afli acum... si poti fi sigur de ceea ce iti spun aici. e o certitudine, nu un cosmar... din pacate e adev ce iti reprosez.

explodez!!! cel putin asta simt acum... si totul din cauza ta! din cauza "distantei", ma scuzati sefu'..... daca vrei si chiar iti pasa te'ai gandi intai la noi, in cazul de fata la mine, si mai apoi la faptul ca e posibil (ceea ce se va si intampla) sa te parasim... mai bine te'ai gandi la motivul pentru care simtim nevoia sa facem asta decat sa intri in panica in ultima clipa... poti sa o iei ca un sfat. mie chiar incepuse sa imi pese....dar am asa un sentiment ca se va termina si chestia asta.... vei vedea tu... nu mai este mult...

cam atat am avut sa'ti spun... dar sa nu uitam ca singurul motiv pt care nu tb sa ma gandesc la mine (din punctul tau de vedere evident, ca doar tu esti centrul atentiei) esti tu... aa... si distanta... de la inima ta la inima mea e mult mai mare de 500 de km!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu