miercuri, 15 iulie 2009

E vina mea sau dreptul tau la fericire

Daca e sa privesti minunata poveste cu final nefericit de la o distanta regulamentara ai zice ca vina e a ei, a persoanei ce s'a hotarat sa spuna lucrurilor pe nume, in cazul de fata, eu. Ma minunez pana si eu cu cata detasare pot sa zic asta, acum cand a trecut atat de putin timp. Cu siguranta nu am ajuns sa uit ceea ce era de uitat, nu am reusit sa iubesc ceea ce era de iubit, nu am putut sa fac ceea ce era de facut, dar sper ca voi fi din ce in ce mai puternica, sper sa nu cedez si sa ma intorc de unde am plecat. Nu in speranta celei de'a doua oportunitati, ca tot vorbeam despre asta, ci in lupta apriga din mine, intre iubire si realitate...

La prima vedere ai zice ca fetele sunt "heartless", insa voi, cei ce le'ati cunoscut cu adevarat stiti foarte bine ce se petrece in mintea si sufletul lor. Cel putin asa vreau sa cred gandindu'ma la clipele si visele traite impreuna. Faptul ca reusesc in cele din urma sa castige apriga lupta din inima lor nu le face mai putin vinovate si nici fara suflet.

Daca vrei ca tu, participant activ in aceasta lupta, sa castigi mult mai repede decat ai face'o in mod normal, te sfatuiesc sa privesti scena din doua puncte de vedere. Nu ai fost doar tu in ring si nici nu esti tu centrul universului. Ai fost, multumeste pentru acest rol, insa revii la rangul de pamantean. Ai cazut din Rai, esti printre noi, muritorii de rand, ce mai devreme sau mai tarziu aveau sa ajunga la aceeasi concluzie.. Faptul ca s'a intamplat acum nu trebuie sa te descurajeze, ci din contra... e dreptul tau la fericire! Acum e momentul potrivit sa incepi lupta cu tine insuti, sa aduni toate amintirile si sa la pastrezi cu sfintenie in acel cufar de mult uitat... Nu o uita, nu asta vrea.. nu o privi ca o "alta experienta din care voi avea de invatat".. a fost unica in felul ei, a fost acolo pentru tine, fii si tu pentru ea... fii iubirea ei... vei ramane mereu acolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu