luni, 13 iulie 2009

gresesti..



daca ai impresia ca un dosar deloc interesant ma va face sa aleg varianta propusa de tine te inseli amarnic! ai o gandire putreda si nu ai nicio valoare in ochii mei! te obosesti degeaba... oricum nu voi face asta... am spus'o si ma tin de cuvant... decat sa iti accept oferta mai bine iau in considerare importanta pastilelor in viata mea! mai bine spus a ta... pentru ca pe tine te va rani si tu vei avea constiinta incarcata nu eu... eu voi fi foarte fericita... voi pluti in adevaratul sens al cuvantului... pentru ca voi fi foarte departe de tine... si sa vezi tu ca sunt si distante mai mari de 500 de km... si ca exista un aer mult mai curat si mai pur decat cel din padure... vei vedea multe... si iti vei da seama de gravitatea faptelor tale... iar voi, cei ce meritati cu adevarat, sa fiti fericiti!

caci tu... te inseli amarnic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu