miercuri, 15 iulie 2009

Istoria capacutzului meu...

CAPITOLUL I

Multe a suferit saracul de el. Din frageda pruncie [sper ca nu a fost si mai dev decat stiu eu], a avut un contact direct. asta se intampla la gradinita... cand o draga colega.. i'am uitat si numele intre timp... s'a gandit ca ar fi distractiv sa ma vada rostogolindu'ma spre... un calorifer. yeii.. ce vremuri.. de atunci am inceput eu sa lipsesc de la "ore".. mana rupta, cap... spart probabil.. dar povestea nu se termina aici

CAPITOLUL II

Actiunea se petrece in 2000 [sau 2001], intr'o minunata seara.. mai bine spus noapte... cand... in drum spre casa... minunatul meu capacutz are o intalnire romantica cu... un stalp! urmari... ochi vanat, si multe alte lovituri... probabil eram inca ametita.. who knows? din seria altor lovituri trebuie mentionata una din cele mai importante si de neuitat.. actiunea piatra. exact cum va asteptati, o piatra [destul de mare] a venit in capacutzul meu... cum se petrece actiunea? extrem de simplu. eu, Lavinia si altii... in apa. eu aplecata dupa o piatra, Lavinia cu o piatra in mana. eu ma ridic dupa ce iau piatra, Lavinia arunca piatra si nimereste: capacutzul.dar povestea nu se termina aici

CAPITOLUL III

Anul trecut.. cu o saptamana inainte de Paste are loc marea lovitura. celebrul internat, mai nou corp B, este nevoit sa ne gazduiasca pret de o ora... intamplarea face ca in lipsa profesorului elevii incep sa se plimbe [ceea ce intentionam si eu de altfel]. si cum stateam noi asa... dau sa ma ridic cand... oups.. piciorul meu intalneste piciorul lui.. se face ca il imbratiseaza [numai imbratisare nu e aia], mai face 2 pasi dezechilibrati spre inainte si... capacutzul meu priveste coltul bancii dintr'un unghi mai... special . astfel il scot pe fratemiu de la ore, ajung la cabinetul scolii... sunt dezinfectata, pansata and so on... intepata anti tetanos... dureros vaccin! dau lucrare a doua zi la mate , ma convertesc peste noapte si imi continui viata cu dureri de cap si programari la oftalmo, RMN s.a.m.d.

THE END

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu