luni, 13 iulie 2009

no title

daca spun ca nu e adevarat, unii vor spune ca e normala reactia mea, ca e un motiv in plus... ca asa reactioneaza cei ce au nevoie de un psiholog (in cazul meu asa se spune...)

ei bine... sa zicem ca asa ar fi, si ca eu sunt cea anormala pe lumea asta si ca trebuie sa ma duc cat mai repede la un medic... sa nu se agraveze, si sa ma vizitati la nebuni... dar nu cred ca e necesar sa suport si comportamentul vostru de o asa natura... lasati medicul sa ma ajute daca asta e parerea voastra... nu trebuie sa aveti parerea asta dspr mine... si nu trebuie sa va fie frica de reactiile si gandurile mele... in pofida unora, sunt o pers... normala.... si chiar nu am sa innebunsc intr'un an de zile pentru simplu fapt ca refuz anumite chestii... si pentru ca fac ce stiu eu ca trebuie cand vine vorba de viata mea... plus ca... inainte de a afirma ceva, trebuie sa fii in primul rand constient(a) de ceea ce spui, iar in al doilea rand trebuie sa cunosti f bine subiectul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu